2019年2月16日星期六

全數沽出 滬深300(3188) + 買入莎莎(0178)

前日身邊朋友全部在談論股市,好撚驚。見滬深300(3188)總計賬面有微利,呢隻嘢都坐咗頗耐時間,賺個下午茶收手算。

同日買入因新年銷售數據唔好,俾大戶沽低10%嘅莎莎(0178),以為好撚醒博個撈底,點知身邊有另外三個股友一齊跳上船,記錄中連自己計,有3個一齊上船嘅股票都未試過短期有運行,策略調整每跌3豪紙先撈一注。女人股我不懂,買少少擺下。

雅生活(3319)放入觀察list一日就升10%,唔喺我賺嘅嘢算了,短期剔出觀察。

6 則留言:

  1. 我同日沽出莎莎,估唔到師兄同日買左。哈哈

    回覆刪除
  2. tai兄點解唔睇好呢隻股票?願聞其詳

    回覆刪除
    回覆
    1. 過去一年實質的零售數據跟我現場感受到的有很大出入,旺丁不旺財,但最令我不放心的係內地對代購的打擊力度加大,對莎莎影響很多。至於人民幣貶值、貿易戰呢D我都不太擔心。
      沽出36000股,手上仲有幾萬股,即管睇下有冇機會上回$5以上。

      師兄又點解睇好? 願聞其詳

      刪除
    2. 睇好就唔算嘅,blogger界有位B大神分享過佢太太係莎莎賺錢嘅故事,咁啱果日放滬深300有D閒錢,咪買D擺下。最重要係個市呢斷時間難玩,攞少少感覺止手痕。不值一提

      刪除
  3. For retail stocks, I have 398.HK and 113.HK and none of 178.HK.

    I see 113.HK and 398.HK have pretty good 6-months profits.

    They are cash cows and also willing to pay >6%p.a. dividends!

    ^_^

    回覆刪除