2019年6月19日星期三

繼續增持 莎莎(178) 一注

之前見跌不斷買,今日見升唔理由唔入,增持返手莎莎(0178)擺下先。

最近追緊一個Youtuber叫"好葉",打發時間一流。

不知不覺股票去返7成倉。

3 則留言:

  1. 想知道點解雲兄對莎莎咁有信心? 係中美貿易戰背景下,中國經濟問題慢慢浮面,內地客係莎莎最主要既收入來源,可能未來1-2年都未必會有好表現。 最近既業續都顯示莎莎同店銷售疲弱,再者網購盛行都對莎莎有威脅。 好彩管理層可靠,公司都冇負債,所以我持有少量貨

    回覆刪除
  2. A X (B-C) = D

    A: 持貨量
    B: 出貨價
    C: 買貨價
    D: 利潤

    股票嘅嘢有時候唔喺有信心就得,技術分析亦只作參考,買賣策略多數時候比前面重要。如果你喺天上隻鷹,草原上N咁多獵物彈出彈入邊捉得曬,認定獵物後盡力捉佢,好過望黎望去畏首畏尾得個吉。

    上唔上得返去我都答你唔到,不過"A"嘅增加可以令"C"降低,少量持貨下可為之,姐喺未收夠貨跌下無所謂。早兩日業績公佈彈果嘢,爆發力你都咪話唔喺機會。

    回覆刪除