2019年10月16日星期三

買入 長實(1113)

香港施政報告開文前正係中午食飯時間,一睇到放寬按揭,即刻追咗DD長實(1113)@52.4。

跟據澳門經驗,好懷疑林特係咪玩啊爺,呢頭話源頭係住屋問題,果頭就推樓價。機會喺留俾有準備嘅人,越大嘅波動獲利風險就越高,OK~呢次我跟。


10 則留言:

  1. 買入價低過上次沽出價喎,勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~多謝~
      得少少貨仔,賬面夠食個下午茶。
      同友人8K撈到@51個底差好遠。

      刪除
  2. 唔知澳門會唔會跟香港...如果升到500萬都可以按9成都不得了

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本而家800萬8成都好誇張了...雖然係首置

      刪除
    2. 澳門多數有家庭支持,8成按已經夠曬有凸,香港我諗比較複雜,之前600萬以下嘅"博矇盤",應該會因有力供,但唔夠首期嘅買家上游之後要減,部分優質但受制首期嘅盤會跑返贏,反而發展商無咗二按優勢,會唔會減價速銷再反壓制二手就要再睇。

      幾時都係睇住條線打噶喇,規矩一改,變得快有準備嘅都唔好猶豫嚕~1~2年內,林特呢支嗎啡藥效好勁,澳門已經證實咗功效,雖然現在藥效因為經濟退減D,不過澳門都仲係貴過打嗎啡之前。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係睇住一開市升,即刻跟入搏一搏,過獎喇。

      刪除
  4. 師兄點睇中央對澳門新方針? 本地股樓有振奮作用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門股同遊客有關,新果個RMB中心係馬仔頭頂嘅甘筍,十劃未有一撇,提振作用唔大。就算係實行,港珠澳大橋之前點吹現實係點有眼睇。

      其次要澳門係呢方面取代香港,短時間無可能,無論法律、地域、人才等好多因素制爪住。反而會唔會好似香港咁拓市,我唔排除可能性但唔樂觀,好大原因澳門都無動亂拓毛咩,而且澳門嘅中產同香港嘅中產有質嘅分別,澳門中產上樓根本唔似香港咁難,香港係首期問題,澳門係還款能力問題。反而呢次調整,我睇好45年以上嘅唐樓。

      一國兩制,澳門現在處於利好位置,原因香港已經唔多成功,咁澳門唔點可以唔成功,你懂的。

      刪除