2020年4月1日星期三

建倉 中國聯通(0762)

呢隻股票都好多年無掂過lu~ 之前14~15年玩過下,當年9蚊~12蚊上上落落,索過少少,後黎轉玩中移動(0941)得個吉,入一注擺下試下水溫先。

長實(1113)個底卜中咗一注,現價HKD43平均價叫賺少少。考慮過建倉匯賢(87001)同泓富(0808),但計過就算上返去平均位,升幅其實同長實期望位差唔多。心大心細想趁長實個價同平均差唔多,趁+X家族增持加大個倉搭轉順豐車,不過最近真係升得太急,都係算。

周街都係平嘢,最後都係決定入中聯通,分散下板塊風險。

匯豐(0005)今日話除淨咗都唔派息,好彩年頭走曬執返身彩。

5 則留言:

  1. 隻762,雖然派息收息似乎唔錯,不過睇佢張15年圖,過去十幾年無論咩位買,到現在都是市價低於買入價。
    會唔會這間公司的賺錢能力唔係咁強?
    又或者是長期都不會有增長?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個時勢仲睇派息? 呢次收皮收得最金嘅,就係果班槓桿收息友。

      你剛黎地球無耐唔知呢到嘅險惡,去google search 下匯豐,今日已經話你知收息嘅風險,小心啊。

      刪除
    2. 地球真係好危險,我輸到無錢返屋企,如果買張聯通電話卡,唔知打唔打到電話返我星球求救呢?

      刪除
    3. 哈哈~ 打唔打到上太空我就唔知,不過我用櫃筒底就過期嘅果張聯通card,打俾35蚊撈長實嘅果位地球人吹水,佢話今日走咗長實。

      刪除
    4. 嘩,勁人都走貨,驚驚!

      刪除