2020年7月15日星期三

買入 工商銀行(1398)

昨日@$4.88、今日@$4.82,分別各買了少少工商銀行(1398),如果聽日再跌會再買過,賭佢唔會穿之前個底。

食髓知味希望可以去返目標價 $5.2,細錢玩玩當過下手癮。

2 則留言:

  1. 工商溝左一次,均價5.46,買了快1年。
    今天放了中銀蝕2萬。
    我想知你幾歲,你越跌越買?

    回覆刪除
    回覆
    1. Re:Gary
      股海無涯,財自為先。
      古靈15年左右嘅 ~ 股海迷途小輸窮 であります

      工商今日收市前set咗4.73不過入唔到,看來同你睇法相反了。
      講幾歲就無畏喇,講下我工商睇法喇。

      股票要賺錢,係 "價位差" X "股數",俾你買到低位但你買唔夠貨一樣執雞碎咁多無意思。
      工行跌到呢口價,俾佢跌到4蚊好未?你 0.2一注都係3、4注嘅事,如果真係見4蚊,你諗下見返5蚊果日你會賺幾多?

      當然喇,我第一注係4.9呢個位,同你梗唔同。反正股票一定多過錢噶喇,樣樣買不如買 D 值博率高嘅,密食當三番。

      My friend 有句說話幾有趣: 你要記住唔係衣加虧緊幾多,係睇之後仲有幾多賺。咁當然你all in就可以忽略我呢句話

      刪除