2020年9月1日星期二

建倉 置富(0778)

尋日內銀派成績表之後大戶話要跌,可憐我上星期搏一搏變搏艇,睇黎要坐一排。本黎想溝內銀,不過諗諗下,個人猶豫都係唔好溝住,等等再算。

唯有買D其他類型嘅股票壓制下心魔。揀揀下,揀隻之前某blogger大神講過嘅置富(0778),一直想買呢類型嘅股票今日終於落手了。


朋友金句:"做好輸錢覺悟嘅人,先有資格贏錢!"

5 則留言:

  1. 上半年零售業咁差,778物業淨收入都只係跌4%,其實算係很好了。
    買呢隻肯定穩陣過溝內銀股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身買開 +X哥 嘅嘢先考慮買少少擺下,今年曾經係映灣薈買過盒Lemon Tea,希望可以係佢到賺返。

      刪除
    2. 置富是我最重仓的股票😃

      刪除
    3. 重兄有無乜心得分享下,呢隻第一次買

      刪除
    4. 其实都冇乜心得,只係想谂住买隻稳阵嘅收息股,跟咗呢隻股过多年虽然都有跟市况下跌几多 但基本面冇变,派息减少少喺呢个环境冇问题,越跌越买趁低吸纳,最重要係短期冇資金需要当做定期,所以喜欢房托類(限本土)

      刪除