2020年11月11日星期三

沽清 置富(0778)

呢幾日舊嘢升到bomb bomb聲,呢隻雞肋股置富(0778),趁揸咗貨未夠3個月,賺少少夠食個下午茶離場算。

主菜長實(1113)呢個星期好威猛,有注係36.5撈到底,升咗10%+。不過隻垃圾中石油(0857)尋日升少中海油(0883)成半有多,無眼睇佢,返到3蚊樓上先再算。

身邊股友仔上禮拜仲係到新經濟股無限列車篇,又吹又捧又話全集中呼吸去買,呢個禮拜到位全部縮得個睇,風水輪流轉,股海定律。



11 則留言:

  1. 我只知道無限銀彈,才能無限發射撈貨。

    今次疫苗消息比想像中來得太早,很多年頭年中買舊經濟都無想到呢個消息來得咁快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次真係轉得快同狠,舊經濟板塊彈得係勁,身邊好多人反映唔切。今朝早上同股友吹水,大家都半信半疑,E+幾乎唔出聲了。

      刪除
  2. 同師兄一祥,今日沽清置富獲利,揸着現金等机会入

    回覆刪除
  3. 肺炎爆發前,即係上年第四季,778大約在8.9至9.3徘徊。
    以目前的消息,好似話明年第一季就會開始讓普遍平民接種疫苗,到時778升返去原本價錢的九成都唔出奇,即係8蚊之上。
    咁現在繼續持有多三至四個月,可以升超過10%喎。
    我就無買778,但以這理由,剛買了一些美國的REIT。

    回覆刪除
  4. 你嘅778都賺到,好好👏👏👏
    我仲等緊佢返家鄉咋😅
    帳面蝕緊9%

    回覆刪除
    回覆
    1. $7.7左右唔算貴,下一浪就返上去喇,若果收過息就財息兼收。買呢D嘢最緊要敢坐貨,出出入入都無乜So。
      你返家鄉就最好,咁隻垃圾長實(1113)應該都上返47左右,一齊慶祝!!

      刪除
    2. 但願如此
      只怕,12月的防疫基金用完,湧現店舖結業潮
      香港reits未必好過

      刪除
    3. 香港都開始解封喇,雖然暫時單向,最惡劣時刻應該過咗。
      另外一方面睇,大家其實對呢次疫情有心理預期,或者多得03年果劑,唔算太恐慌。
      最重要係政治方面大勢已定,啊爺VS外部各種信號好明顯,社會方面都消化曬而且穩定返喇,好多人應該夢醒或者知道運之所向,時辰未到,柄埋一邊抖抖仲實際。
      應該好快有好消息噶喇,挨得過呢波以後慢慢數錢諗到都開心,你不如擔心你揸唔住仲好。
      我隻太古地產(1972)就係例子,17/18蚊買20放以為好犀利,E+先G錯到離曬浦...

      刪除