2022年12月5日星期一

100萬 股票教育基金(續)

1個月之前,整咗個“百萬教育基金List”,準備慢慢付諸於行動之際,就咁就見咗底。(詳細睇上一個post)

唯一嘅動作就係買咗1萬股建行(0939)@4.17,同埋3萬股中石油(0857)@3.03,一個月之後,就然後沒有然後鳥...... >_< (烏鴉飛過....傻瓜!傻瓜~~)

整返個對比表格打個飛機先。期間升幅最勁係地產系列,最估唔到嘅反而係中海油(0883)差一格包尾。恆隆都令我跌曬眼鏡,跑第一。


一個月之前敢買,仲收乜息,不過永遠無後悔藥食亦都無水晶球。散戶唯一優點就係轉身快過大鯨魚。跌落地都要碌返個跟斗型一型。

最近都買咗D其他股:佳源(2768)夠老千、越秀服務(6626)穩中求勝、中遠海控(1919)夠高息搏佢除淨彈返棍、中移動(0941)夠大隻夠安心、建行(0939) & 工行(1398)悶得夠耐估你彈多10隻賺個叉燒飯。


沒有留言:

發佈留言