2023年9月29日星期五

9月倉記錄

股市繼續下沉,手上cash越黎越少,出少少內銀補充下。

地產板塊比例太重,有D基本面已經改變,例如新鴻基派息政策已經打開口牌,唯有靠注碼控制搏快D返家鄉。特別希慎,幾個月輸我3成走。

目標剔除股份有:新鴻基、領展、希慎、煤氣。

目標加倉股份有:信和、長實、中銀香港、恆生。

10月石油股準備收息。前面9個月,每個月埋數落袋都賺,希望全年都係咁,老老實實真係未試過,希望可以 J 一次。

嘉華(0173)繼續跌到莫名其妙,但我對佢嘅睇法仍然不知所謂,繼續揸貨。

繼續 穩中求盈~

 


8 則留言:

  1. 以地產商來講,嘉華完全冇公司特色

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多年派息算係咁,加上公司手上揸住銀河股票 +1分。
      唔想輸住走,溝溝下變咗潛水艇。
      洗濕咗個頭幾年,頂硬上!

      刪除
  2. 樓上師兄講得非常岩, 嘉華的特色就係無特色, 其他有特色的地產股全滅咁濟, 除左淨現金的1113 同信和,但又唔夠高息,要特色有乜用?

    要特色就唔好買地產, 成個行業下行階段, 只有嘉華係低調地按步前進, 不過雲兄你真係太重地產, 我雖然也愛173 但都唔敢買超過1成倉位。點解唔考慮分少少去其他板塊? 而家941 65, 數碼通4, 又或者衰衰地的267, 未來都可以持續派息, 牛市反彈都會係呢D 行先。地產老實只係火中取栗 , 建議佔倉位不超過兩成, 個人建議, 雲兄可以研究下

    回覆刪除
    回覆
    1. 都考慮過換,不過怕左一巴 右一巴,反正都係艇,隻艇還叫沉得無其他艇咁快,對香港地產還有信心,由佢先。
      941之前買過走曬,現價觀望中。
      267好多好多年前玩過,怕左!
      其他股唔咁大注
      所謂特色股,新經濟股我都仲好友戒心,ATMXJ果D我都有短炒下,只係短炒。

      刪除
    2. 港股而家雖廢, 但實在係收息佬的天堂, 雲兄建議多D 尋下寶, 唔好只著眼於而家地產股, 好易抄抄下底就太重倉, 我覺得炒股同珍瓏奇局一樣, 未必要全部沽清. 但可以慢慢分一點去其他板塊, 另外173 仲有個大問題, 就係無左港股通, 好大機會只會係死水一潭, 對我呢D 收息佬係無問題, 但要忍受大反彈無佢份, 雲兄如果真係睇好地產, 我建議你分少少173 去其他流通量大的, 又係9-10厘的

      刪除
    3. 老王兄有無咩公司可以提供黎研究下,我信息面比較缺乏。
      173我都有考慮緊要減磅,的確太重!
      或者會換D去返銀河、金沙。

      刪除
    4. 我最近入552, 267, 鄭煤機, 941 在63.8 都加左, 要考慮下如果大市反彈會彈咩先, 再係入面簡D高息基本面可以的.

      賭場同TMT 我無貨, 而家係收息佬天堂, 我每一蚊都會用黎收息, FAT FAT

      刪除
    5. 多謝賜教先,267我個人有保留,以前攋過野,941我都瞄緊位。
      的確,如果D股票返得到轉頭,現在的確係黃金機會,要評估自己狀況,把握機會。
      希望大家都可以買中D,之後幾年揸住唔會放,甚至改持實物股票嘅好嘢!!

      刪除