2017年12月22日星期五

回顧2017,展望2018

由2016年建blog開始已經一年有多,當年2016總結咗一點心得,係今年都一直嘗試改進同堅持。經歷2015年大傷元氣之後,按入賬計,用2年時間總算填返個氹,雖然還差一D,但亦心滿意足,期望下年能夠突破升呢目標半球。

買賣方面2017主要靠工商銀行(1398),中海外(0688)貢獻大部分利潤,其餘有華電(0836),港交所(0388) & 中海油(0883)。今年年結仍持有的股票有下面幾隻,匯豐(0005)同聯想係2015年揸到E家,一隻賺一隻輸,其餘都係今年買入。比較可惜係5.x陣放走咗工商銀行,最成功係買賣中海外。股息收入比2016稍微增長,匯豐工商同中海油係主力。買賣 VS 收息大概係6:4開。

股票號碼 股票 盈利
0005 匯豐 大贏 加息利好
0883 中海油 估計油價見底
0857 中石油 小贏 落後未升,AH差價頗大
0941 中移動 衰過2015年
0087 太古B AB股有折讓,而且PB都頗吸引
1883 中信電訊 小虧 澳門CTM,平時開支都貢獻佢唔少,買黎對沖下
0992 聯想 怒虧 無話可說了

經歷2015大時代到今天已經2年+,體會更深就係一樣嘢,好股票要係別人恐慌我貪婪,如果比多次機會我,我一定買重匯豐長揸算。匯豐呢隻單天保至尊係我呢2年間貢獻極大,但可惜2016年尾陣放咗一大半,唯有等下次股災再撈過。今年3萬1點時候唔係我個pool最高峰,反而係回落到2萬9附近,騰訊真心唔敢買,或者我天生就唔係冒險者,係RPG入面我估計係盜賊呢D角色仔。

2018估計仍然係牛市繼續,手頭上股票今年全部跑輸恆指,希望下年追落後可以跑返贏。今年都研究咗幾隻股票,但仍然未有建倉,而且今年恆指已經接近歷史最高,下年要為股災部署下。

樓方面,澳門跟隨賭股走勢,樓價已經上返比較高位置,經過呢幾年高低波幅,一般市民都已經建立咗心理預期,估計澳門樓價會係6000~10000之間上落。而且澳門樓市同香港越黎越似,兩極分化。澳門暫時租樓相對買樓黎講,成本上還算有頗大差距,兩者接近時候先考慮置業未為不可。估計2019先有機會執平貨。


沒有留言:

發佈留言