2020年5月28日星期四

建倉 領展(0823) + 增持 太地(1972) & 長實(1113) + 沽清 匯豐(0005)

啊爺港版國安法比美國佬拋,呢個禮拜跌到啊媽都唔認得。拓又唔給力,畏首畏尾咁。有本事頂死班大鱷啊嗎,什麼長遠向好。

沽清匯豐(0005),你老闆美國佬搞大陸關你乜事,無眼睇沽清算了。本來諗住執班無息派嘅錢袋,點知俾人打劫埋。

建倉領展(0823),照睇領展本地嘢為主,過咗呢個風頭,睇好佢返生。

增持太古地產(1972) +  長實(1113),太地呢~撈底係我天性。就破曬上市低位,唔買過唔到自己,長實就係策略增持。

2 則留言:

  1. 沽清滙丰明智之举,已经冇投资价值,太地又跌到心動價,不过呢最好睇佢公布咗业绩会唔会学会滙豐唔派息或者减几多派息才决定,始终惊佢吾知会吾会变咗国企

    回覆刪除
  2. 都喺靠估......重劍兄講嘅我估部分已經反映喺口價上面了,我評估823減派息20%,呢口價直博。

    回覆刪除