2020年5月22日星期五

建倉 太古地產(1972) + 新鴻基(0016)

偉大嘅黨將要一錘定音“香港國安法”,威力當然不及當年鄧當家話收返香港咁震撼,不過都夠你跌到仆街。

政治博弈最大利益一定係企啱邊,咩叫前車可鑒?你睇香港樓就知咩事,有錢嘅,無得走嘅都企曬邊,至於有幾多邊企,就睇本事了~

唔理你藍C 黃C,香港呢次玩出火,網上有人講,藍C 攬炒最多輸D錢,黃C 攬炒睇黎要輸一世。

你老闆,被攬炒,本投機偽價投個倉都就變 "僵 C" ,半生不死。為咗支持一向嘅投機理念,決定買入太古地產(1972) + 新鴻基(0016)。唔好問點解,自己去睇圖,咁跌法都唔買,覺得對唔住自己自稱為一個股票投機者。

大海對面。今日唔少一國兩制下嘅澳門觀眾,應該有入場掃貨。點解?....太長了唔想打字鳥。

9 則留言:

  1. 太古是英資 請不要背叛國家

    回覆刪除
    回覆
    1. 用Window用安卓是美國的 請不要變相送錢給美國起航母 保護台灣敵對勢力

      刪除
    2. 5毛最近質素有噤差?定係黃C 無間道

      刪除
    3. 買股票都上綱上線,這樣出國留學的紅三代是否叛國?包括中國第一千金

      刪除
  2. 以我對龍資 中蟹油"0857" 嘅奉獻程度,不容你班打手喺到 說3到4
    以我持有華資 長實"1113" 嘅信心,不容你班傻hi匿名,質疑1國2制強大生命力
    以我持有外資 匯豐"0005" 嘅註碼,不容你堆on鳩,質疑"平保"同我

    不要忘記鄧伯句:白貓黑貓,捉到老鼠就好貓

    另外....回應下第一個匿名,你咪飲可樂啊笨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑左,支持雲兄。大把內地人買美股,咁我相信佢地都係愛國ge…… =]

      刪除
    2. 我都笑左,如果匿名真係大陸網軍,真心對"偉大"嘅黨國擔憂。
      咁鬼腦殘都夠膽用,無人才咩?還成日笑美國比唔起錢留人才。

      刪除
  3. 太古地产之前都买过,现价吸引,但突然担心好似汇丰咁唔派息窒住咗,所以只買新地算了,没有政治因素考虑。

    回覆刪除