2022年5月21日星期六

疫情下,香港公務員加人工 花生一篇

最近香港出咗個調查報告,話公務員今年加人工嘅指導標準咁上下嘅嘢,結果出黎後,傳媒俾大家睇到清一色嘅訪問,個人總結喺:"咪玩喇,加你個頭"。原因理由各異。幾個訪問喺咪代表全部人?肯定話你G唔喺,至少潛在嘅既得利益果班,"聰明嘅"公務員喺想加。

總結:憎人富貴嫌人窮典型嘅思維。

其實政府最難,加......就比人話,肥上瘦下,拉闊貧富......唔加,點支持社會消費,鞏固有條件消費階層帶動消費,萬一連呢班階層都縮就神仙難救。全民派?有條件就話姐......(唔明就自己科普下南非曼德拉嘅故事)

香港政府點處理呢個問題,就睇領導人魄力喇。



早些時候,喺一個谷入面,亦曾有過類似問題嘅花生:

公務員谷友.......:今年又無人工加喇。

銀行谷友...........:呢D時候唔減你地班公務員都偷笑喇,仲想加?出面好慘噶(佢做間銀行有加)

窮代表上身谷友:呢D時候應該同甘共苦,減人工。

銀行谷友...........:哇......乜你咁衰噶,E+出面咁慘,你仲想一齊仆街,反社會黑心右膠。

花生派谷友.......:哇.......乜唔好咩?你唔係呻你買唔到豪宅咩。你同你另外一半喺公務員,減人工出面一定大地震,D樓跌多3~5隻就幾十萬噶喇,自己諗下幾爽。唔通好景時業主唔加反而減俾你咩。

......

(之後就無人出聲,估計大家教徒上身,默默地祈禱,祈禱乜唔知,或者喺祈禱世界和平)  - “以上對話為求有參與感,用三國演義模式演繹”


繼續,唔加喺咪代表好?

若果公務員減人工,對果D準備充足,手上握有資源嘅人反而最有利,原因好簡單,只要社會喺預期向下,咁手頭上嘅購買力喺反而會上升。越有條件嘅人應該越讚成....."共度時艱"。

特別公務員,唔好唔記得銀行E+最肯借喺借俾乜人?邊D人最敢用手頭上嘅錢?反而加人工,每個月賬面喺多咗,但背後條大數就未必有著數。

當然喇,以前使慣用慣,話自己係咩福地長大嘅土生村民,平時唔儲資源出糧呢到打卡,果到po儀式感嘅果班人,呢D時候就咪葡萄仲用緊iPhone6 嘅果班孤寒撚喇。

講到尾,喺贏嘅果班人,無論升跌佢都喺贏。無它解,優~則勝。


睇到呢到,

如果閣下應對疫情仲游刃有餘輕輕鬆鬆,恭喜你。

如果閣下有反思,都恭喜你,你將會變得更成功。

如果閣下覺得on鳩,唔緊要,大家咁話。


點都好喇,有緣睇到呢篇膠文嘅都唔好XX我.....其實無論點,本人都無任何問題。XX喺乜?自己諗喇~ wahahaha



沒有留言:

發佈留言