2018年10月19日星期五

增持 匯豐(0005) + 嘉華(0173)

個市跌到無底一樣,如果乜都唔做,萬一觸底就會得個吉,所以又唔可以咩都唔做,為咗應對最壞情況,已經唔可以好似之前咁1蚊增持一注,唯有改變策略跌2蚊增持一注,收市前策略增持一注匯豐(0005)。友人問點解唔買盈富基金(2800)係要堅持匯豐?其實好簡單,以前買過盈富同港交所(0388),雖然知道佢喺好嘢而且買得算平,但就喺唔知點解揸唔住,反而大象派派下息就揸住咗,一季收次息嘅感覺的確幾爽,心魔嘅嘢實在好難解釋。

嘉華(0173)市值跌穿100億,個人認為股價已經進入甜區,暫定每跌7%策略增持一注。

2 則留言:

  1. 173 and 35 very cheap! worth buy in at this time!
    add oil together!

    回覆刪除
  2. 173屬返得上去嘅嘢,閒錢擺喺到博升50%,諗吓都禾味

    回覆刪除