2018年10月11日星期四

沽清 惠理(0806) 加注長實(1113) + 滬深300(3188)

股災跌成千點好耐未試過,趁勢落決心沽清組合第一重虧股惠理(0806),策略加注長實(1113) + 滬深300(3188),繼續增加現金同換貨。

幾次股災經歷,唔想左完一巴食埋右一巴,一定要換返D貨唔好揸曬錢。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 每跌2蚊一注,預多5注,但視情況調整注碼

      刪除
  2. 樓主名字和操作也和我差不多,哈
    同樣增持了一手1113,但減持的是豬肉佬288

    回覆刪除
    回覆
    1. 買長實主要喺跟城哥2父子一齊癲、佢地再咁樣回購,同私有化無分別!近期消息,豬肉佬網上話佢D豬食豆渣同喺美帝地盤開農場,啊爺同美帝開片,除咗講句恭喜之外都唔知講乜好。

      刪除
  3. 終於找到有人同我買同一樣野

    不過我是剛建倉滬深300

    和建倉國泰航空



    回覆刪除
    回覆
    1. 滬深300算喺冷門嘢,個Pool要大陸概念,揀呢隻唔使用腦,呢次跌穿15年股災個底,屬意料之外。我已經每3蚊溝一注,都覺得癩癩哋嘢。國泰之前留意過,感覺有點雞肋,佢好難好似港機玩私有化,唔肯賣比啊爺又比廉航圍攻。

      刪除
    2. 華憂滬深300相比a50算冷門,但企業質素是比a50更好。

      另外也開始小量建倉南方創業板,現在10年低位值得進貨。

      國泰是試驗型,市淨率0.66真心太平。

      經過以前原油對沖教訓,應該會改過越做越好。

      刪除
    3. PB低嘅股票有唔少blogger推過,我覺得太古B(0087),合和(0054),恒隆系(0010 + 0101),長實(1113),交行(3328)都玩得過,不過數據嘅嘢唔使太在意,真真假假背後收收埋埋嘅嘢我哋睇唔清。

      刪除