2018年5月24日星期四

暴跌中買入中海油(0883)

尋日中海油(0883)收市跌落HKD13.64 (-0.88),一日唔見接近成蚊。買入幾千股@HKD13.80博下反彈,睇下遲D去旅行前有無斬獲,希望可以幫補下機票,目標價HKD14.30。

雖然尋日跌市,連帶中石油(0857)受傷,不過油價唔算大跌,繼續持有等運到。

年頭追風惠理(0806)尋日派息,本年最失敗投資可定係呢隻嘢,一月明知呢隻嘢貴都仲敢大注追,可想而知一月市場氣氛幾熾熱。結果說明一切,道行未夠需要繼續修行.......

4 則留言:

  1. 本熊持有惠理多年,到$15-$16 都唔識走😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜了,惠理隻鹿角下次要等到有噤大隻,唔知要幾耐。另外San兄持貨嘅券商我都有留意,近期睇黎有機跟住搵餐食。

      刪除
    2. 本熊都入左啲海油@12.5/ 13.0 六月收貨期權,現在一齊坐艇中(笑)

      刪除
    3. 唔坐艇,點係大(股)海上面飛馳,唔反艇就得喇(笑)

      刪除